Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 27114

A cink bevonat végülis olyan, mint egy festék, spré formában ugyanúgy kapható.

(Árát nem tudom, mert haver hozta, de biztosan nem vészes. Festékboltban kérdezz utána!)

A frissen homokfújt, vagy csiszolt, zsír és pormentes (nyers) fémfelületre azonnal rá kell fújni és !!!állítólag!!! kémiai kötésbe lép a fém felülettel, megóvja a rozsdásodástól.

De ez megint olyan dolog, hogy van szakember, aki használja és dícséri, meg van fényező ismerősöm, aki hülyeségnek tartja.

Az én véleményem meg az, hogy amelyik acélfelnimet horganysprével (az hasonló a cinkhez, de nem olyan hatékony) alapoztam, azt később és kevésbé kezdte ki a rozsda, mint amelyiket hagyományos alapozóval kentem le.

Sok karosszériás már dolgozik vele, érdemes néhányat megkérdezni.

Ha jól tudom, az új autókat is valami ilyesmiben merítik meg a gyárban, csak ott elektrolízist használnak, hogy a legapróbb barázdába is behatoljon.

(Ha jobban belegondolok, nem is lenne hülyeség szórás közben sztatikusan feltölteni a munkadarabot, mint a porfestésnél, és akkor kevesebb anyag menne mellé. :)))

 

A motor összerakásról meg annyit, hogy nagyon szerettem volna egy nyomatékkulcsot, de akkoriban még nem lehetett kapni olcsóbb darabokat, így a szerelő haverom rutinból húzta meg az összes csavart. Fasza is volt, de egy pár hónap után kellett volna utánhúzni és az elfelejtődött. Volt egy nagyon csekély olajszivárgás a hengerfej körül, de nem foglalkoztunk vele, mert egyébként 10.000 km-t elment úgy az autó, hogy max 1-2 dl-t kellett rátölteni. Nem is tartottam nagyon pótolajat. :)))

Azt javaslom, hogy használj nyomatékkulcsot, ha csak lehet, mindenhez!

Van pl egy "Így csináld - Mazda 626" című könyv, amiben minden le van írva.

Előzmény: NeomatiK (27110)