Nem is tette jól a OFF Honda /OFF, hogy kvázi versenytechnikát adott a nép fiai kezébe. Nézd meg mit tettek a pl hazai OFF Civic 1.6 VTi-kkel/OFF. Nincs egy ép példány, a többség teljesen leharcolt. Ennyi erővel mondhatnánk, hogy bazze a Gixxer 1 literes motorja meg 160 lovas (vagy most már ki tudja talán még több is). Na és miért nem raknak akkor egy Gixxer motort egy kocsiba? Nos a válasz egyszerű, azért mert a nagy tömeg mozgatásától a kis motor szarrá menne hiába a fene nagy lóerő. Ezt kellene megérteni. Ezért vannak kis motorok kicsi és könnyű kocsikban. És igen abban teljesen igazad van, hogy egy ilyen kicsi gép sokszor lealázza a nagyokat. Node a kocsi gépnek mindene kicsi, a motor, a hajtáslánc, minden. Ez azért baj, mert sztem egy kicsi kocsi hamarabb széthullik, mint egy nagyobb a masszívabb és nagyobb alkatrészek miatt. Sztem.
A másik dolog, hogy mi a ráknak akar mindenki többet kihozni a kocsijából? versenyzik vele szakmaszerűen? Ok, akkor megértem, tegye. Utcára minek? Most őszintén. Aki akar had menjen, én elvagyok ha olyan kedvem van a pályán is 120-al a külső sávban pedig mehetnék konstans 220-as is a belsőben. De minek? Ha csak úgy magának pimpeli a verdát hobbiból azt megértem mert ez az élete, ez a hobbija, de ez ilyenek meg nem szoktak a lámpánál rodeózni, mert a többség nem ezért építi, hanem mint írtam hobbiból.
A másik meg az, hogy sztem 1-2 útszakasztól eltekintve olyan szinten balkániak az útjaink, hogy még egy OFF Nivát /OFF is sajnálnák rajta nemhogy egy jó gépet veretni ezerrel.
Tessék a Thökölyn gyorsulni. :))