Törölt nick Creative Commons License 2007.04.15 0 0 27054

Egyébként én is simán inkább 2,0-ást vettem volna, de ami pízem akkor volt, akkor épp erre a példányra bukkantam, erősen megkímélt állapotban, mindössze 48 e km-rel, ami tényleg annyi volt. Uaz árban 2,0-ások drágábban, és jóval nagyobb futásteljesítménnyel voltak. Mivel akoriban nagyon sokat használtam saját autót a munkához, ez a szempont abszolút nemmindegy kategória volt. Nem bántam meg.

Mindig piszkálgattam kicsit. Direktszűrő is volt, de az inkább csak a hanghatásra volt jó. Most sport betétszűrő van, megfurkált szűrőházzal, így még jobb, mint a direkszűrő. Aztán jöttek mások is, pár százas ráment némi kísérletezésre, nem is nagyon sok lett a többlet, de viszont így nagyon jó kis pörgős a motor, igaz tudni kell vezetni, de sokmindenkinek okoztam már kellemetlen meglepit.-)

Pl GSI Astra, lámpánál 2X is, meg sok egyéb.

(0-nál 3-ban még kegyetlenül húz, úgy 130ig. a 80-120-at 7! másodperc alatt lehet megcsinálni, igaz 3-ban, de azér azzal ki lehet bújni mások mögül. -)))

És a legfontosabb: nekem pl igazi problémám nem volt. A javításra szánt összeget tunningra fordítottam, igaz annak is nagy részét leírtuk a cégnak kts-ként, de az nem public.-)))