Törölt nick
2007.04.01
|
|
0 0
163
|
Úgye nem várod el hogy acall centerben egy kérdésedre az operátor átolvassa helyetted a 40 oldalas üzletszabályzatot és a 5 oldalas hirdetnményt?Azt várom el, hogy ha egy kérdésre nem találok egyértelmű választ sem a 40 oldalas üzletszabályzatban, sem az 10 db 5 oldalas hirdetményben, akkor az adott témában járatos személy legyen olyan kedves, és avasson be a részletekbe. Hogy kicsit konkrétabb legyek, pl. 3-4 éve az OTP-nél az elektronikus számlacsomagban kezelt devizaszámla költségeit a szabályzatból lehetetlen volt kideríteni (valószínű nem csak én vagyok hülye, és ezért nem sikerült se a fiókban, se sehol választ kapnom rá), míg a számlalevelemben jól meg nem láttam. Lehet, hogy azóta változott a helyzet (sőt, erősen remélem), de tudnék még százával példát pl. az egészségpénztári elszámolásokról, internetről, telefonról, stb. Jut eszembe: a minap az autóhitelek feltételeiről érdeklődtünk egy szalonban, de kiderült, hogy minta nincs, hirdetmény nincs, esetleg aláírás előtt hazavihetjük majd átolvasni - azt követően, hogy befizettük a foglalót, mert addig nem lehet kinyomtatni a hitelszerződést... Szerinted befizettük?:) |
Előzmény: Jackopower (160)
|
|