Szervusztok!
A Tizenöt válaszában leírtakhoz annyiban csatlakoznék kiegészítéssel, hogy amennyiben a T-Com-nál berendezték az ún. preselection típusú közvetítő választásra a Tele2-őt, akkor otta T-Com-ot a társszolgáltatói szerződése köti, így annyira nem egyszerű (sajnos) az eset.
Tehát (ha jól veszem ki Pert1 leírásából!) itt NEM kellene előtétet (1502) tárcsáznia, hanem alapesetben a Tele2-őn menne ki - míg ő a T-Com-on keresztül akar telefonálni - ami pl. egy Favorit Non-stop Plusz csomag esetén logikus elvárás is lehet ;-D - ámde EZT addig nem teheti meg, amíg a T-Com eztaz ún. preselection-t le nem szereli.
No most első körben lehet hibabejelentést tenni a T-Com-nál, miszerint TE (mármint innen kezdve már kifejezetten Pert1-ről van szó) nem vagy (!) szerződéses jogviszonyban a TELE2-vel, és HIBÁS TELJESÍTÉS ÉS EBBŐL KIALAKULHATÓ KÖTBÉREZTETÉS TERHE mellett "követeled", hogy szedjék le a berendezett "preselection-t" (hogy ne tűnjek itt túl nagyképűnek, azért valahogy "közvetítő választás szolgáltató előválasztással" a helyes magyar tematika ;-D).
ITT nem elég egyszerűen megtagadni a TELE2 felé az ESETLEGES (!) számlák megfizetését, mert ettől még nem tud körülményesség mentesen telefonálni Pert1 (sem)!
Az eredeti műszaki é szsolgáltatási állapot visszaállításáig (a hiba bejelentésétől max 72 óra, ezután, ha nem álította vissza eztaz elvárt állapotot, akkor a T-Com az előfizetési díj 8-szorosának megfelelő napi tételű kötbért KELL megfizetnie Pert1 felé!) vban azért megoldás a T-Com-on keresztüli hívásnak: egész egyszerűen a 1515-tel (a T-Com közvetítő választásának előhívója) kell kezdeni a hívásokat!
Mindenesetre amennyiben a TELE2 kereste meg az ügyfelét ajánlattal, akkor sem ráutaló magatartással, sem szóban nem jöhet létre érvényes előfizetői szerződés. (Ha az ügyfél hívja fel a TELE2-őt, akkor is kifejezetten "hangnaplóba" kell mondani a szerződés elfogadásának tényét).
Üdv és ha tudok segíteni, magánban és grátis állok rendelkezésetekre (e-mail cím a helyén megtalálható)!
Maus Robi