A 2,0-ás dízel mazda3 a 143 LE-vel kap egy kis tunningboxot, még egy márkás fajtát is akár 150-170 KHuf-ért, oszt plusz 20 %, azaz megvan az is a 170 ló kb. Sztem leveri a 170 lovas RS octaviát és nem mind1 mivel megy az ember. Én biztos így gondolkodnék...-))))
A kis 1,4-es toyota dízelbe is magvan a tunyingbox, aztán érződik is ám! Olyan bikán gyorsul le akár nagyobb gépeket is, hogy csak lesnek.-) Így 20.000 km után meg már még jobban is megy. Sajnálattal kell bejelentenem, hogy az 1,5-ös piszkált 323-asom 100 fölött a corollához képest fasorban sincs gyorsulásban.-(((
De azért vezetni még mindig a mazdát szeretem jobban, sokkal nagyobb élmény.
Uez lehet az octaviánál is.! Ki kellene próbálni. Azért a 2,0-ás CDH motor elég jól viheti a mazda3-at!!! pláne kicsit erősítve még! Ami nem nagy ügy.