Szetka Creative Commons License 2007.03.26 0 0 310

Úgy gondolom, hogy ha már kritikával illettem korábban a Neckermann ügyintézőit (2005-ös krétai nyaralásom során), most azt is érdemes közzé tenni, hogy tényleg nagyon pozitívan változott a hozzáállásuk!

 

Készségesek, kedvesek, segítőkészek. Ezt nagyon hiányoltam annak idején.

Már hajlandók voltak akár telefonon is lefoglalni az utat, e-mailben elfogadni a megrendelést, sőt az egyik ismerősömet még arra is figyelmeztették egy törökországi nyaralóprogrammal kapcsolatos érdeklődésére, hogy irtóztatosan lehetetlen időpontban megy és jön a repülő és a 2,5 éves gyereknek ez nem biztos, hogy megfelelő (hajnal  1.40-kor jön vissza a gép, ehhez képest 12.00-kor el kell hagyni a szállodát -- azért ezt aki kitalálta.....).

 

Szerintem ez a megfelelő hozzáállás, és a fair, ha ezt is leírom.