Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.25 0 0 26789

Először is, összerakásnál bőven be lett kenve motorolajjal a hengerfal is, meg a gyűrűk, dugók, hajtókarok, vezértengely is. (Gondolom, aki motort újít fel az csak ezután rakja össze, legalábbis szakembertől ez lenne ugye a minimum.) Aztán miután minden a helyén volt és fel lett töltve a folyadékokkal, először gyertya nélkül, önindítóval 2-3-szor kb 20 mp-re meg lett forgatva. Utána gyertya berak és olyan 10 mp-re lett beindítva szigorúan alapjárat környékén, majd kis szünet és megint 10-20 mp járatás. Ezt úgy 4-5-ször megcsináltuk, majd folyamatosan járattuk alapjáraton vagy fél óráig, közben néha nagyon finoman meg lett húzva a gáz, de csak 2000 fordulatig. Aztán hagytuk kicsit kihűlni, majd megint fél óra következett alapjáraton, kevés gázzal. A következő hűtés után már elindultam vele haza, nagyon óvatosan, 2000 fölé nem pörgetve és inkább a kuplunggal játszva, nem pedig a gázpedállal. 500 km-ig nagyon óvatosan jártam vele, utána már kicsit bátrabban, max 3000 fordulattal és végül 1500 km után kezeltem mondhatni "normálisan".

Persze folyamatosan néztem közben a kompressziót és kb 2000 km után be is állt, ahogy kell.

Szóval lehet, hogy mi túl óvatosak voltunk, de nem engedhettem meg, hogy kockáztassunk. Viszont jó lett!  :))

Előzmény: Törölt nick (26788)