Törölt nick Creative Commons License 2007.03.23 0 0 26778
Injektoroséknál jól megnézték az autómat, bekábelezték, számítógép és a kábelkorbács közé bedugták a PC-t, leolvastak mindent jól a tesztprogrammal, az összes érzékelőt, meg mindent, amiben áram van. Működik minden. Korrekt hely, a főnök végig beszélt, nem unatkoztam :) Érdemes ellátogatni oda, ha valami gyanús a motorral kapcsolatban, szerintem. 16ezer volt a teljes diagnosztika, majdnem 3 órát játszottak vele ketten + a főnök felügyelt. Motorral foglalkoznak csak, se futómű, se semmilyen egyéb, szerelést is vállalnak asszem, legalábbis kisebbeket biztos. Régebben még csináltak motorgenerálokat is. Egy családiházban van amúgy a műhely, két beállóval, szépen átalakítva.

Ja, amúgy tényleg, szívesen kötnének megállapodást a Mazda-klubbal, és akkor 10% kedvezmény a tagoknak. SzaboZE?:)

Viszont ami a nem jó hír, hogy megnézték a kompressziót is, meg a veszteséget a hengerekben, és a kompresszió 11-11-11-11-10.5-10 volt (10 a kopáshatár, 14-nek kellene lennie), a veszteség is elég gáz (a legrosszabb 20%, ami épp szintén a kopáshatár). Ami nem lenne rossz egy öreg motornál, mondjuk úgy 300ezer km-nél, csak ez éppen egy generálozott motor, négyezer-párszáz km-rel. Szóval hétfőn szeretné látni Mester is, megmérni saját műszerekkel, de aztán nemtom mi lesz... A jelenlegi állapot az, hogy ráköltöttem egy autó árát egy generálra, ami után kicsit rosszabb értékeket mutatnak a hengerek, mint előtte. Legalábbis ha jó volt a mérés.
Előzmény: Krinyo (26776)