A kompresszióarány növelésével pont nem a feltöltésnek kedvezel. Fordítva szokták csinálni :)
Ha tényleg akarsz kompresszort (én turbópárti vagyok inkább, pláne ilyen kis ccm-nél) akkor vissza kell vinned kb oda, ahol volt.
Mivel maradtál 2.0 és drasztikusan nem változott a teljesítményleadás, ne tedd be a nagyobb injektorokat, és főleg ne a 2.2 ECU-ját.
Benzinkérdésre egyértelmű választ csakis a keverék mérése adhat, szélessávú lambdával és elektronikával. Én biztos nem fogok jósolni e téren, nem is szeretem az ilyen találgatásokat ;)
De. Az biztos hogy egy írható elektronikát be kell szerezned. Ha tuningra adod a fejed, az hosszú út lesz! Legalább kell egy piggy-back elektronika (GReddy e-Manage a legjobb választás), és egy WBO (vagy lehetőség a WBO mérésére). És akkor már eleve tudnál finomhangolni ehhez a hengerfejhez.
Meg egy csomó minden van amihez nem értek, mert én wankelből műveltem ki magam. (hengerfej portolás, nagyobb szelepek, tengely, stb...)
De lehet, hogy ez itt már nagyon OFF a többieknek...!