Bakancs4 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 1780
1761-re ….Valószínűleg arról van szó (rendszámos Ligier ),amit Bigyo2 ír : jogilag támadhatatlan , vihetsz utast , lehet lízingelni , casco , költségelszámolás , miegymás . Azonfelül vannak gyárilag fojtatlan változatok (4 kW felett) , bátyám (most éppen eladó) elektromos Pulija is ilyen , részint mert 7 kW-os , részint az utasszállítás miatt , és nem is igen tudtunk 2004-ben ezekről a szabályokról , meg nagyon le kellett volna vetkőztetni a 350 kg-hoz . Egy legkisebb ( tkp. 125 ccm) kategóriás mkp fenntartási költségei alig nagyobbak a smkp-nál , a műszaki eddig nem volt gond , meg se nézték a gépet , de itt is szigorodott a helyzet az év elejétől . Az „A” jogsi nem volt gond nálunk , bár a sógornőm is vezette néha „B”-vel , nem tőrödtek vele ……………..Ami a súlygondokat illeti : a KRESZ saját tömeget ír . Az 5/1990-es KÖHÉM (típusvizsgálat) terheletlen tömeget emleget (de nem magyarázza meg , hogy mi az ) , és felsorol „L6e” kategóriát (tkp. L2 smkp négy kerékkel ) , és „L7e” –t is ( L5e nagymotor négy kerékkel , 400 ill. 550 kg ó-ig) . Ezzel szemben a 6/1990-es KÖHÉM (forgalomba helyezés és forgalomban tartás műszaki feltételei) üres tömeget ír ( tkp. száraz súly ) és csak az L1—től L5—ig használja a csoportokat . Igazodj el rajta , ahogy tudsz....
Előzmény: BIGYO2 (1761)