A főtengelycsapágyakkal nem szokott gond lenni, ha könnyen forog ne is szedd szét. A hajtókarokban pedig nincs is csapágy, csak az alu hajtókar forog az acél főtengelycsapon, de 50-60e km futás után sem voltak megkopva. Elég sokat ment a motorod, ezért egy gyűrűzés biztos ráfér, de nem ezzel van a gond szerintem. Valahol a szelepeknél gyanítom a hibát, de így látatlanban nehéz okosnak lenni.
Ha túl sok gond van a motorral, (pl. válla van a hengernek, repedt a hengerfej, stb), akkor olcsóbb egy bontottat venni.
Az adagolók szinte újak, egy olyan motorból lettek kivéve, ami alig 10e km-t futott, de eltört a vezérműszíj feszítőgörgőjének a tengelye, és beleütött a dugattyú a szelepekbe. A hengerfej megrepedt, ezért szét lett bontva a motor. Tulajdonképpen így ingyen vannak az adagolók, mert az új motort kifizette a vevő, aki később megvette a járgányt.
Tegnap rákókányoltam az elektromos triciklimre egy kempingszéket, (nem fotózom le, mert kiröhögtök), most így furikázunk vele. Fantasztikus lett a járgány, a 2 db 600W-os villanymotoral lehagyja az Aixam 400-ast. Sajnos csak 4db 60Ah használt meghajtó aksim volt itthon, így csak szűk 1 óra az üzemidő:(
Most azon agyalok, hogy rendelek még 2 db 2 kW-os motort, és beépítem egy Lunába, + még beépítek egy kis diesel szivattyú motort, amivel meghajtok 2db 24V-os generátort. Így egy hibrid mopedautót tudnék fillérekből faricskálni (kb. 500e Ft), és ezért még a rendőr sem reklamálna.