Én saját célra újból azért tuti mazdát venék. Vettük tavaly a céges corollát, oszt csipi az olajat. Tulajdonképp ezen kívül a futómű konstrukcióval nem vagyok elégedett. Ahogy hallom, a mazda dízelek is csipegetik az olajat. Mi ebből a tanulség? Benzines mazdát kellett volna vennem.-)
Múltkor az M3-ason kijött elém egy mazda3-as. Nem tudom milyen moci volt benne, de gyorsított keményen úgy 170-ig, onnan visszavette. Csak ott tudtam megelőzni a tunningolt corollával.-)
Lehet, hogy 1,6 benzines volt, füst semmi gyorsításkor. A corolla is füstöl, ha kőkeményen odalépek neki.
Úgyhogy, ahogy cistron szokja írni, megérdemlem....
Na mind1, egyébként az új autók nagy része komoly marketing duma inkább, én is úgy érzem, hogy a 90-es évek japán autói a legjobb minőségűek. A '98-as mazdám még mindig kitűnő állapotú. Minimális karbantartást igényel, ugyanakkor, igaz hogy egyszerűbb esztétikailag a corolla belteréhez, vagy a mazda3 -éhoz viszonyítva, de azon pl illesztési hézag, meg sallangok itt-ott nincsenek mai napig sem.
Ezért saját célra tuti nem fektetnék új autóba. Bár azt is tudom, hogy a futott km-ek a sajátban nem haladják meg a 120 ezret, és az még nem túl sok egy ilyen gépnek.