fénykard
2007.03.17
|
|
0 0
26573
|
Ezzel az 5 éves dologgal nem értek egyet. Ha a kocsimnak baja van azonnal viszem szerelőhöz. Szerinted megtalálja bárki is mi a baja, ha a probléma nem egyértelmű? Hát nem, senki sem. Vegyük pl. az én kattogó, csattogó hajtásláncomat. Mit tegyünk? Tervszerű karbantartásban cseréljük ki mindkét féltengelyt kompletten, majd a váltót és a difit? Ezek után feltehetően kipipálhatjuk a hastáslánc cserét mint az egyik 5 éves karbantartást. Mibe is fáj ez nekem? Hát ha bontott alkatrészeket nézek még akkor is min. 250kilo+munkadíj, ja és sose lesz olyan mint újkorában. Ugyanis nincs olyan szerelő a világon aki jobban összerakja mint gyárban tették és a bontott alkatrészek is csak 1 fokkal jobbak mint amik benne voltak, a gyári zsír újaknak a nyomába sem érnek. Lehet megkövezni e miatt engem de akkor is ez a véleményem. Szóval sztem vannak szerencsés emberek (és persze évi pár ezer kilómétert vezetők) akiknek nem hullik szét semilyen fődarab a kocsijában. És vannak akiknek meg igen lásd Pigmy vagy akár én is. Baromira nem csak bánásmód (ha azé lenne az én kocsim ezer évig élne) kérdése, hogy meddig bírja egy motor vagy egy váltó vagy egy féltengely. Legfőképp szerencse kérdése! Az idő minden kocsit megöl, a mazdákat is bár kétségtelen, hogy a 90-es évek mazdáit lassabban, az újakról már nem vagyok ennyire biztos. Egy bizonyos kor felett lassan azt veszed észre, hogy elkezd szétesni a gép és hiába a 5 éves karbantartás. Egyelőre én is tolom bele a gépbe a pénzt mert szeretem és mert még megéri. Az új kocsiktól meg kiver a hideg víz (mind ár és minőség tekintetében) de a garancia jó dolog. Céges mazdát akarok! Úgy döntöttem ez a legjobb megoldás! :))))) |
Előzmény: Krisz1977 (26571)
|
|