beta9 Creative Commons License 2007.03.17 0 0 1738
Na, vagyok. Woodoo, az egyik hengernél, ahogy már írtam, nem volt semmi sz.hézag. Lehet, h, a sz.szelepis felkormolódott, vagy be is égett. A másik henger kompressziója kb 22. A gépben 72e. km van, ami valós lhet 3 év alatt, mivel rokkant emberé volt, nyilván mindenhová ezzel járt. 24e/év, 2e/hó, 60-70 km naponta. A segéd gáz-fékkart én szereltem ki belőle, meg is szenvedtem vele, mert szerintem 28 cm magas törpök szerelték be, v. kivették a műszerfalat. Én csak a csontokat vettem ki ideiglenesen a kezeimből, h. hozzáférjek a belső csavarokhoz. Szóval úgy gondolom, h. megpróbálom a h.fej rendbetételét, s remélem - ahogy te tapasztaltad - a hengerekhez elég lesz egy jó minőségű gyűrűgarnitúra. A porlasztócsúcs típusát nem tudod? Anno pl a 404-es diesel Peugeot-mhoz PAL Csepel csúcsok "elmentek". Bontott motorra én is gondoltam, de van-e garantáltan kevés km-es, szervízelt, tuti? Ez lutri is lehet.
A benzines - diesel gyűrű témában egyet értek veled. A jövő héten bontunk, aztán meglátjuk, mi az ábra, hogyan tovább. Kösz a figyelmet.
Egyébként ha nem találta volna rá e fórumra, talán Chatenet media-t vettem volna - a kecskeméti a hirdetésen jól mutat - de amit írtál róla, az elgondolkodtatott. Kösz.
Előzmény: WooDoo (1737)