WooDoo Creative Commons License 2007.03.17 0 0 1734

Ha kicsi a kompresszió az LDW502-ben, többnyire elég csak meggyűrűzni a motort, mert a gyári gyűrűsor még 50e km-t sem bír ki. Viszont a hengerek szinte semmit sem kopnak, még 50-60e km után is mindenhol látszik a hónolás nyoma. Több Lombardini motort szedtem már szét, de a gyűrűn kívül más nem volt elkopva bennük. A gyűrűzés anyagköltsége kb. 15e Ft, utána mindegyik motorom pöccre indult, még hidegben is, és a füstölésük is megszünt. Kb. 70e Ft-ért lehet venni jó állapotú bontott motort, egyszerűbb kicserélni a rosszat, mint kínlódni a felújítással.

 

beta9 esetében viszont más gond lehet, ha annyira kevés a kompresszió, hogy a műszer sem tudja mérni, akkor inkább a szelepeknél lehet valami gáz.

Előzmény: BIGYO2 (1733)