Na, de ugyanazt a hibát hatszor elkövetni azt már nem hibának hívják (megbocsáss!)Igen, 6x azt hittem, hogy a Mazdák olyan megbízható autók, hogy még idősen is elmennek a világvégére, pedig van, hogy nem :) Asszem ezt ilyen fanatikus megrögzöttségnek hívják, és köszönőviszonyban sincs a valósággal, mint ahogy azt a tapasztalat is mutatja... :)
Egyébként a mostani példánnyal pl. nem voltak bajok, amikor megvettem. Azóta, 2.5 év alatt jött ki rajta sokminden. Át is vizsgálták akkoriban, apróságokon kívül nem volt tünete, így tehát a vásárláskori hozzáértés vagy nem értés kérdése asszem kilőve. És amúgy pont az a vicces, hogy a Mazdákat olyan szent tehénnek nézik néha a tulajok, hogy ha jók, akkor azért, mert "hiszen ez Mazda!", ha nem jók, akkor meg minden más a hibás (a tulaj rosszul bánik vele, meg a magyar utak, meg a rossz benzin, meg a rossz levegő), csak a Mazda nem, mert a Mazda az tökéletes. Pedig dehogy. De egyébként ugyanez fellelhető egy csomó márkaklubban. Egy barátom pont a Honda-topicról mesélt ugyanilyeneket. De még az Opel Calibra-sok is ilyenek, emlékeim szerint. Mitsubishi szintén. (Ott pl. a Mazdákban lévő szériahibás Mitsubishi gyújtásról nem a Mitsubishi tehet, hanem a Mazda, azon szétröhögtem magam :D)
Az a legmókásabb, hogy valójában mennyire nincsen egyik királyon se ruha és mennyien csak a szomszéd királyára mutogatnak... :)