Szia jozsie!
Félreértés ne essék, Mester-ügyben nem Te világosodtál csak meg, pl. én is kétszer voltam Mesternél még 2004-ben, először és utoljára ... :) Valóban, aki csak úgy tud hibát elhárítani, hogy lecseréli a fél autót, az nem mester, csak egy próba-cseresznye alapon találgató laikus. Csak akkor az óradíjai se a mestert idézzék...
A többi márkatársat én se értem, de mint tudjuk: kinek a pap, kinek a paplan.
A többi, 90-es években készült autóról és használtautókról írt gondolataiddal teljes mértékben egyetértek!!! (Bár én a Xedos-t csak azért a V6-os blokkal vettem, mert csak ezzel a motorral adták hozzá az automatát, eszemben sincs hajtani, de én ezzel a hozzáállásommal a fehér holló gyakoriságát közelítem a sok Zoom-zoom-fanatikus között... :) )
Új autót én se szeretnék vásárolni soha, valóban kezd szemmel láthatóvá válni a minőségromlás. És a gagyibb kínai alkatrészek minősége még valószínűleg fölülmúlja azt az állapotot, mikor a kínaiak teljes saját kínai autómárkák példányait akarják majd Európában eladni, természetesen az árral versenyezve... persze én nem tiltakozom ellene (szeretem a kínai kaját is), vegyen Suzuki helyett majd Chery-t meg Dongzhuong-ot a kedves magyar újautó-vásárló, hiszen az életben éppen ez a szép: mindenki a saját ízlése szerint ronthatja el... :)
üdv,
amay_light