Az én mazdámat ismerőstől vettem, aki saját bevallása szerint sem nyitotta ki a motorháztetőt 15 évig. Ócsó volt, kellet autó, megvettem. Az autót a nyolcvanas évek végén vették az egyesült államokban használtan, onnan hozták haza, mert jó volt. Itthon volt a cégüknél céges kocsi, még olajat sem öntöttek bele, ha fogyóban volt, szóval iszonyatos sorsa volt. Ilyen körülmények között ment náluk 200.000 kilómétert, nálam meg eddig még százezret. Öt éve mióta nálam van cseréltem kupplungot, termosztátot, gyertyákat és gyertyakábeleket, tulajdonképpen eddig semmi baja nem volt azt leszámítva, hogy siralmas állapotban van az alja és a hátsó rugók folyamatosan törnek (megy bele a wartburg turist rugó, az nem törik) :)
Ez is eszik olajat termszetesen, de meg kell, hogy mondjam, abszolút nem érdekel, nincs jelentősége.
Most az a dilemmám, hogy vagy megcsináltatom a kasztnit az autó értékének 2-3-szorosáért, és használom még jópár évig, vagy szegényt a halálba küldöm. Ilyen megbízható autóm valszeg többet nem lesz, úgyhogy nagyon nehéz a döntés. Legszívesebben felbakolva leraknám valahova, de hát van már itthon még egy autóm,9 motorom meg egy háromkerekű áruszállítóm, úgyhogy kevés a hely nagyon.