Törölt nick Creative Commons License 2007.03.14 0 0 26555
Kupénak? Minden :D

De abban mondjuk benne volt 500ezer km. Csak mondjuk ez az "500 ezret elmennek gond nélkül" is csak mese habbal. Addig is kellett hozzányúlni néhányszor (vízpumpa, szervo, gyűrűzés olajfogyás miatt (utána mondjuk jó lett)), haveromé volt, én hülye meg még hittem a mesében, hogy a mazdák sose romlanak el, és megvettem tőle. Első hónapban kigyulladt a motor :D Kinyomta az olajat, az meg kigyulladt a kipufogón, leégtek az injektorkábelek meg miegymás, elolvadtak a dugattyúk, elrepedt a hengerfej, stb.. Motorcsere lett utána. Fél évig jó volt, aztán az is megdöglött, elkezdte enni a vizet. Ment bele az olajba. Nem volt pénzem megcsináltatni, mire lett volna, addigra szétkopott az egész motor mindenestül, motorgenerál. Hengerfejet megnyomatták, az jó, tehát nekiálltak. Össezrakták, elvittem, ugyanúgy ette a vizet. Elhűlés meg minden, garanciában szétszedték, kiderült, hogy a hengerfej mégis repedt. Kell másik, bontóban 120 ezer Szentendrén, máshol meg nem lehet kapni. Egy hónapig keresgéltem, végül belementem. Összerakták, egy hónap múlva megszorultak a szelepek, nem mentek hidegen a hengerek rendesen. Ment a hümmögés, hogy miért. Szétszedték, el voltak görbülve. Kicserélték, összerakták, megint elgörbültek. Nem volt pénzem megint szétszedetni, egy év múlva derült ki, hogy szar a bontott hengerfej is. Garancia persze semmi akkor már. Közben meg minden más haldoklott rajta. Váltó szar volt, reccsent, néha már felváltáskor is. Szervó elment 3000-es fordulat felett, nem tudták, mi baja.Tetőablak megszorult mindig. Ablak is. Generátor, önindító sorban meghalt. Rugók el voltak vetemedve elöl, valami idióta sportrugót rakatott bele, csak nem bele valót, nekifeszültek a toronynak, kikoptatták fémig. Kicseréltettem, kiderült, hogy a bontóban sedanhoz valót adtak, nem GT-hez valót, égnek állt az eleje. Amúgy zörgött minden rajta. Fék szar volt. Alapjárat egyenletlen generál után is, akadozott kicsit. Kuplung rázott azon is. KM-óra spirál elszakadt. Benzintank kirohadt. Lambdaszonda meghalt. Olajnyomásszabályzó is behalt. Gyújtáskapcsolóból kijárt a kulcs menet közben is. Szélvédőgumi kijött a helyéről 120 felett. Hátsó szárny felpúposodtt középen. Meg nemtom :)) Ennyi jut eszembe hirtelen, de nagyon utáltam már a végén, eladtam alkatrésznek. Srác mondta, ő használni szeretné. Mondtam neki, Te tudod, én szóltam :D
Előzmény: Krisz1977 (26551)