Ha csupán a mopeddel közlekedsz, lehetnek hormonális problémáid, mert hiába nyomod a gázt, az ingerküszöbödet nem éri el. Hofi mondta, miért van "H" betű a hideg vizcsapon és "M" a melegviz csapon?
"H" azt jelenti hiába csavarod, akkor sem folyik.
"M" azt jelenti, mért pont én follyak, ha a másik nem folyik.
Engem az nyugtat meg, ha ebbe űlök, nézem a várost, és sajnálom azokat akik 1,5 tonnás, 150 lovas gépekkel nagy nehezen megelőznek és utolérem a lámpánál.
Főnököm is cikizett a kis sebességemért, aztán megnéztük az új csoda VECTRÁJÁNAK
computer által rögzített átlagsebességét és 32 KM/H-t mutatott. Ezután már nem volt hihetetlen neki, hogy ugyanannyi idő alatt érek a reggeli forgalomban Pestről Budára, mint Ő a Vectrával.
Az említett dolgokat nem a közlekedésben kell "levezetni".
Bár nem adhatok Neked tanácsot, gondolom vannak, akik jogosultak erre.
1985 óta naponta vezetek, egyszer jöttek belém hátulról. Tehát egy idegenhibás
baleset résztvevője voltam. Mondhatom magam deffenzív vezetőnek.
A moped motorfékezésénél arra ügyelek, hogy ballal felvillantom a féklámpát.
Én ezeken gondolkodom, nem az előzésen. Néha egy egy tgk-t megelőzök és
sikerélményként nevetünk a kolléganőmmel.
Nem tartalak hibásnak, tényleg nem ismerjük egymást, hevességed az életkorodból adódik, ami majd elmúlik.Igen fiatalnak tartalak. Lehet, hogy nem igaz, nem ismerem a paramétereidet.
Remélem, lesz időd beilleszkedni a forgalom ritmusába, megtanulni deffenzíven vezetni (minden előzés, és mindíg, ha előznek egy veszélyforrás), és nem ér olyan baleset, hogy már képtelen leszel rá.
Tanulj mások eseményeiből és ne az elmulaszttt előzés lehetősége bosszantson, ne
feledd azt sem ,hogy a balesetek túlnyomó része közvetlenül az uticél környékén történik. Itt mégkevésbé figyelünk, már magától is odatalál a verda.