Pedig a 70-es években hogy örültünk édesapámmal, amikor a ZSIGULI-ban egyes alkatrészek olaszok voltak. Pl nem keményedett meg a szelepszár szimering,stb.
Igen tartósnak bizonyultak, ezt főleg a 80-as években vásárolt újabb LADA,
mint viszonyítási alap kárára mondom, ahol már nem is volt olasz alkatrész.
Egyébként még szaladgál FIAT 500, RENAULT4, RENAULT5, CITROEN BX, stb
szép számmal. Motorikusan (benzinmotor) kifejezetten jónak tartom az olasz motorokat, dieselben pedig a franciákat. Lásd világ első széria diesel.
A karosszéria trükkjei tartogatnak meglepetéseket, de a szakember szerint akihez járok javítgatni (autómérnök), de karosszériát huzat, motort javít stb, tehát gyakorlati szakember, a japánokat még nehezebb helyrehozni. Szerinte minden autó szar, nem az számít, hogy össze volt -e törve, hanem az, hogyan van megjavítva.