BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 1622
Mára végeztünk a szereléssel:
Bal első keréktőcsavar egy finom mozdolatra eltört. Valaki már eltekerte a lelkét, aztán ígyhagyta. A fékcsúszkákat bekentül bal elöl rézbázisu spray-val.
A bal első fékket nem tudtuk szétszedni, mert az alsó imbuszcsavarban megforgott a
kulcs. Le kell majd flexelni.
Csavarlazítót is használtunk, de semmi sem segített.
Közben észrevettem, hogy MICROCAR feliratu könnyűfém felnik vannak rajta és a kerékanyák berágtak a felnibe. Nagyobb és kúposabb 16 db anyát fogok venni.
Ez barbár volt, aki így összerakta.
A héten elkocogok még vele (bal elöl 3 kerékcsavarral), a 15. utáni héten
megjavítjuk egy korrekt műhelyben, ahol le tudjuk venni a bal első tárcsafék előtti profilt is (nem lesz egyszerű) és új tőcsavart sajtolunk be. A bal imbuszt is
kiszedjük majd.
Megnéztem ismét a variót:
Egy gyűrű kb 4 mm-es, egy darabból! van a tárcsák közötti tengely közepén.
A variószíj belső felén lévő kúp alak is középen kihornyolt (ilyet még nem láttam)
és abba fekszik bele a gyűrű.
A tárcsák külső pereme majd 1 cm szélességben a szíj által járatlan.
Előzmény: WooDoo (1621)