Bakancs4
2007.03.10
|
|
0 0
1613
|
1600-ra…A Ligieren is , az Eradon is csak az a féltengelygumiharang volt szakadt ,amely a szekunder tárcsa felett van , valószínűleg a szíj tépte föl valamiképp , talán szíjszakadáskor , mert egyébként elvileg el nem érheti . Nálam is közel van hozzá , de biztonságos rés mindig marad . Ami a támasztótüskét illeti mire hazaértem a hosszú túráról (Várpalota 260 km/nap) a tüske kívülről egy árkot mart a szíjba , fogalmam sincs hogyan . Ha kell , akkor tudok fényképet küldeni a Ligieren hol van a tüske , írj ( gemenc.tse kukac mail.datanet.hu ) , ha kell a fotó . Ami gumi pótlását illeti nem sikerült gk. tipust megtudni , addig kotorásztam a választékban , hogy végülis vettem valamit méret alapján ( a két átmérő és a hossz) , erre azt mondta a kereskedő , hogy ez általános gumiharang , csak úgy van , nem tartozik típushoz . Gulyás Jani mintha vett volna valamit az Aixamra , vagy a Microcarra ? Neki mintha lett volna gépkocsi tipusa , megkérdem tőle . Ami a primer variátor távtartó gyűrűjét illeti nem érintheti a féltengely gumiharangját , mert annak közelében csak induláskor van , ha felgyorsul a gép akkor eltávolodik a féltengelytől , ha nincs gyűrű akkor még jobban el tud menni tőle . Viszont megjegyzem : a szíj akkor sem tud kimenni a primer tárcsa peremére , ha egy kicsit rövidebb a kelleténél (akkor egyszerűen a hossza nem engedi) , vagy ha nagyon kopott , mert túl keskeny ahhoz , hogy kitolja-kiszorítsa a két , összezáródó primer tárcsa ..-........ Itt viszont kissé meg vagyok zavarodva . Woodoo , hol van az a gyárilag berakott ütközőgyűrű ? Mert én eddig úgy gondoltam , hogy a primer variátor tengelyére volt föltolva a rugó alá , és a primer variátor mozgó oldalának a tengelyen befele csúszó külső műanyag gyűrűjét ütközteti fel . Ezzel szemben ma szétszedtem a primer variátorból a rugót , és a baromi erős lila rugó alatt oldalankét 2-2 alátétet (1-1 mm) találtam . Ezek kicsit növelik a rugó előfeszítését , ami által pörgősebbre állitja a motort .
|
Előzmény: BIGYO2 (1600)
|
|