Bakancs4 Creative Commons License 2007.03.07 0 0 1533
1505-re ….Hát az érdekes , hogy hátra ugrik , előre meg nem . Elvileg a szíjnál nincs különbség , a forgást később fordítják meg . Ha az irányfordító lenne zűrös , akkor kerregő hangot kellene amikor előremenetben próbál indulni . A mopedautóknál gyakorta tapasztaltam , hogy az előre és a hátramenet azonos áttételű , mert ha esetleg nem így van , akkor a pörgősebb hátramenet kevésbé érzékeny a szíjcsúszásokra . Talán . Többet kellene tudni a tünetekről , de szerintem nem olyan bonyolult szerkezet , hogy ne lehessen elbírni vele . Az a könyvecske a forgalmi engedély (Fahrzeuggenehmigung) , nagyon kell vigyázni rá , én a kocsiban csak a fénymásolatát tartom , nehogy elvesszen . Nem egészen értem , hogy miért kell a Piaggio hajtáslánc rajza a variomatikus váltójú géphez ? Nekem Sulkym van , ebben egy-az egyben a Piaggio Ape 50 négysebességes váltójú motorja van kompletten . Robbantott rajzom csak a 220 ccm-es Ape-hoz van .
Előzmény: 86pid (1505)