Szerintem a problémát nem a savállóság hiánya, hanem a trutyivédő gumi hiánya okozza.
Ezért bekenem réztartalmú zsirral a csapszeget.Ha kopott a profil, eső után köpönyeg.
Ilyenkor mi lehet a megoldás?
Tudod, piszok éri a savállót is, nem hermetikusan csúszkál, és a kengyelt az is elkoptatja. Egyszerűen mert sokkal keményebb anyag, és nem porvédettek a végei.
(PL DAEWOO NEXIA), ugyanilyen egymunkahengeres tárcsafék, de legalább
porvédő gumival ellátott a csapszeg.
Talán láttad a HASZNÁLTAUTÓN A a piros CABRIO mopedautót. Farmotoros 315 ccm
Lombardini, kb 3 hétig volt az enyém. Ezt cseréltem a GRESAV EKE-re.
A CABRIO hátsó féltengelyei totálisan be voltak rohadva, szinte robbantani kellett.
A dobot lehetetlen volt kocogtatni, ütve sem jött, leszartam a csapágyait, rosszak voltak.
Le kellett huzatni. A technika állítólag sokat állt a szabadban, nem tudom az előéletét.
Rendbetettük, a műanyagjait összeheggesztették, stb, stb. Nem volt benne jó a
fűtés és túl hangos volt. No és az ajtók hiánya elfárasztott. Szóval a kocogtatással szerencséd van. Hidd el. Profi szerelő is azt mondta , amit te, nem hitt a szemének.
Melegítgetés, BERNER SPRAY, kocogtatások,kocogtatások, püfölések, semmi.