Sziasztok!
Gondoltam leírom én is, hogy jártam a Miriale céggel, hátha valakinek segít..
Több mint egy éve én is rendeltem tőlük egy bugyit és egy melltartót. 3-4 hónapra jött egy csomag, benne 3 bugyi és egy óra, több mint 4000 forint értékben. Persze csak úgy bedobták a postaládába, se aláírás, hogy átvettem, se semmi.
A telefonszám ami a lapon volt persze mintha nem is lett volna, sosem vették fel, vagy csak a rögzítő kapcsolt be. Próbálkoztam, próbálkoztam, meguntam, szépen visszaküldtem az egész cók-mókot és a további rendeléseket lemondó szelvényt a postafiók címükre.(nem volt magyar internetes elérhetőségük még) Ajánlott cetlim persze nem volt meg..
Egy darabig nyugi volt, majd 3 hónapra rá kaptam egy fizetési felszólítást, hogy fizessem be a 4000 valahányszáz forintot az előző csomagra (amit ugye visszaküldtem). Mivel ekkor sem tudtam még elérni őket, úgy döntöttem, nem izgat, küldözgessenek csak nyugodtan.. a 6. felszólító levélnél csattant el az agyam, ami már 8500 forint körüli összeg megfizetését követelte tőlem, mondván, én átvettem 2 csomagot, amit nem fizettem ki. Csomagot persze az elsőn kívül egyet sem kaptam. Írták, hogy ha nem fizetek, átkerül az ügy a jogi osztályukra. Na, ekkor újra hívtuk őket, hagytam nekik egy szép üzenetet a rögzítőn kedden (konkrétan elmondtam, kivel szórakozzanak), csodák csodájára másnap édesapám újra próbálkozott, akkor már valaki fel is vette a telefont.. a lényeg, hogy közöltük, amennyiben még egy levelet, csomagot, akármit kapunk, mi leszünk azok, akik beperlik a másikat. Utánanéztünk, olyan csomagot, amit nem rendeltünk, nem vagyunk kötelesek kifizetni, de még visszaküldeni sem! Ráadásul nekik kellene bizonyítani egy peres eljárásnál, hogy a csomagot én kézhez kaptam, úgy, hogy beledobálják a postaládába, leteszik az ajtó elé, nem lehet csomagot kézbesíteni.
A csaj magyarázott egy sort, még neki állt majdnem följebb, de a lényeg, hogy azóta nem kaptam semmit. Nekünk sajnos kedvesen, szép szóval ez nem ment, csak így.