Vettem, Mr. komoly érdeklődő. Ha esetleg van ismerősöd AU-ban, vagy faya némettudásod, akkor bontót is nézhetnél :), azaz segíthetnél keresni nekem!
15€/db, OK.
Az én órámnak is két állása van, a változást a világítás felkapcsolása hozza. A fényerőszabályzónak ahhoz semmi köze. (GE, GC detto)
Műszerfalvilágítást cserélni jó lenne, anno a GC-ben addig csavaroztam, míg hozzá nem fértem pár izzóhoz: jó porosak voltak, talán kicsit foncsorosak is. De akkor nem cseréltem, ebben a GE-ben meg inkább nem nyúlok hozzá, nehogy aztán csörögjön ott minden. A digit. óra egyébként nappal, ha erős a kinti fény, akkor alig látszik, ha ég a lámpa. És sajna nem tompítottra kapcsol át, hanem már helyzetjelzőre. Mindegy. A krómorrú GE-ken már az óra is a műszerfalon van, a kormány előtt, nem a kocsi középvonalában ott elöl. Talán az jobban látszik mindig.
Sikerült orvosolnom a beázás II-t: az A-oszlopi gumi elvezetőcsatorna kirázódott/visszahúzodott, és így sajnos nem ért ki a szabadba, a biztosítékok fölött, ahol van neki egy kivezetés az oldalindex(sárvédő-lemez) mögé. Egy ejnye neki, talán a sok rázkódás vagy a kasztni apró torziói húzzák vissza.. Ezentúl rendszeresen csekkolom majd.
A sibeda így újra él, nincs már rajta a kényszercellux /naná, majd szilóval körbenyomom, mint anno egy ismi a MITSHU-ját! :-( /. Cumi az volt ezzel is, mert azért valami nedvesség(eső) bejutott a cellux alá, így mikor leszedtem, akkor ragasztónyomok és vízkő várt rám. Neki is estem - próba után - körömlakklemosóval, domestossal. A körömlakklemosó segített, a fényezésnek baja nem lett. Ha meg már ott tevékenykedtem, akkor egy száraz napon (de ritka az itt!!) le is waxoltam a tetőt. 3 órát tartott, 2 ujjal :) Most látom, hogy a waxolt részen nagy kövér vízcseppek maradnak eső után, máshol meg egy filmréteg. És nem a waxos rész szárad hamarabb, sajna. Hát ezért dolgoztam?? Azért majd később a többi elemet is lewaxolom, csak legyen jobb idő és legyek kitartó..
DRD - 626