Bakancs4
2007.02.26
|
|
0 0
1411
|
Nem a tirisztornál volt a gond , azt írtam is , hogy (ha pl . mechanikus szabályzóval vezérlem-gyújtom a tirisztort akkor működne) csak a Zéneres –tranzisztoros billenőáramkör értékei nem voltak jók , ha jól emlékszem gyújtóáramkör nem működött . Vagy állandóan áram alatt volt , vagy sosem , függetlenül a feszültségtől . Ennek már több hete , nem emlékszem pontosan . A tirisztor valóban így viselkedne egyenáram esetén ( pl. akksi mellé kötve tényleg ilyen ) , de itt a Graetz-híd után olyan lüktető egyenáram van , amelyiknek van nullközeli állapota , és akkor a tirisztor meg tud szakítani . Akkor nem lenne ilyen , ha 3 kivezetés jönne az állórészből , és a félhullámok átfednék egymást . Végülis mindegy , ma voltam kinn Tolnán Jánosnál , remélhetőleg a héten készen lesz a technikával , és ha rendben működik , akkor világgá kürtölöm a kapcsolási rajzot …A háromdrótossal nem veszkődöm , nem bírná a terhelést , ha meg kell hozzá egy erősítő , akkor annyi erővel megcsinálom az eredetit. |
Előzmény: majo_ (1407)
|
|