Gratulálok mégegyszer a MSPro145-höz. Szép jószág. A teteje ismerős, 1/1 minden alkatrészében. Minek festették be a tölcsért feketére a könyökcső után?
A 3 XLR a három mikrofon egyenként ki?
Nem sok helyet/űrtartalmat hagytak a mélysugárzónak. Kíváncsi lennék a basszusára. Az eredetiekben a fölső tölcsérhely minimális hogy minnél nagyobb legyen a középső űr. Persze a KBR-3D basszusa is óriási, valószínűleg megoldották ennél is, meg nem akartak a kialakult fölső részen változtatni.
A dobrotor szép, klasszikus szerkesztésű. Nem árt hogy fából van :-)
Ma a Geronimóban a fellépéshez szintén viszem. 95%-ban kész a koncertcuccom, így egyben most fogom letesztelni zenei környzetben. Csak az alsó manuál fog változni még, mert az jelenleg négyoktávos. A fölső billentyűzet pont az alsó fölött kezdődik 7 centivel, mint a B3-asoknál. Így jó a játék rajtuk. A fölsőnek jobb a mozgása mint a Fatar új waterfallos formájúénak. Egy kis dobozban elviszem az otthoni B3-mam presetjeit, de programozással sikerült megoldanom a C3 scanner vibrátót is. Tényleg bekapcsolásával a hang fémesebben szól és sír, nem vinnyog, bugyog, remeg.
A KBR-3D meg abban zseniális hogy az orgona előfokcsövön át kimikrofonozottan forog, de a túloldalt a szintik, zongorák kristálytisztán szólnak ugyanezen, vagy 200W-on. Összsúly: 2 master-10kg, hangdoboz-5kg, 4 lábú állvány-10kg, MS 35kg. Orgona, zongora, lezli, szintialap, láb mindegyütt 60kiló, de ezzel nagyon hangos és 5 részből áll, cipelésbarát. Elértem a gitáros méretkategóriát és mégis ~B3/122.