Ezzel semmi gond, ha a gyártó nem akarja megengedni az utasszállítást, akkor a gépkönyvbe beleírja hogy az utasok száma 0, és az ülést is ennek megfelelően alakítják ki. A személyszállításnak az is feltétele, hogy az előírások szerint kialakított ülések, kapaszkodó, lábtartó, a brumiknál biztonsági öv, stb legyen. A KRESZ csak megengedi az utasszállítást, nem teszi kötelezővé:))) Aki akar, építhet 1 személyes 3 v. 4 kerekű járművet is.
A KRESZ módosításban a 3 kerekű járgányoknál nincs meghatározva a maximális üres tömeg! Eszerint minden 50cm3-nél kisebb hengerűrtartalmú benzines v. 4 kW-nál kisebb teljesítményű diesel motoros 3 kerekű smkp, ha a tervezési sebessége nem nagyobb mint 45 km/h.
A motoros tricikliknél sincs korlátozva az üres tömeg, tehát ha 3 kerekű a jármű, és 50 cm3-nél nagyobb a motorja (a diesel itt nincs különválasztva) és/vagy 45 km/h-nál nagyobb a tervezési végsebessége, akkor az motoros tricikli. Ez csak azért érdekes, mert a KÖHÉM rendeletekben még másképp van. Emiatt pl. a 250 cm3-is motorral szerelt Velorex még motorkerékpár, a 350 cm3-is moturú meg személygépkocsi.