Törölt nick Creative Commons License 2007.02.20 0 0 1303
Sajnálattal veszem tudomásul , hogy a GKM-nél a véleményezési ill. javaslattevő lehetőségünk 2006.06.25. -ével lejárt. Tényleg találni kell v.milyen más utat , lehetőséget arra , hogy " ne öntsék már ki a gyereket a vizzel együtt!"
Abban egyetértek a tervezet irójával , hogy a KRESZ-re nagyon ráférne már egy nagygenerál.
Azt viszont kétségbe vonom , hogy a kellő és elvárható alaposságal tanulmányozta
a kérdéskört. Ha már előterjesztést tesz a kormány részére.
Mert ez a "szerencsétlen"szerkezet úgy van beállitva mintha az égből pottyant volna ide ufo formájában.
"E speciális kialakítású járművek"....zárt utastérrel, négy kerékkel, áttételes kormányberendezéssel rendelkező .......E körülményekre, továbbá e járművek vezetésére vonatkozó vezetői engedély kategória hazai szabályozásban
történő rendezésének szükségességére is tekintettel, ...."
Hát kérem erre csak azt tudom mondani , hogy nagyon bizom abban ,hogy ezt a tervezetet elovassa az-az ember v. emberek akik KÖHÉM 5/.., és 6/1990-es rendeleteket szerkesztették.Ugyanis ezekben , a KRESZ-tervezetben fosorolt "speciális tulajdonságokra " pontos definicok szolgálnak, még az utas szállitás kérdését is beleértve.

"A bevezetni tervezett „Könnyű személygépkocsi” fogalommeghatározásból
következően e járműkör esetében a „B” kategóriájú vezetői
engedély alkalmazása lesz kötelező, ami igazodik a jármű és kezelő
berendezéseinek kialakításához." /érdekes megfogalmazás,magyar ember irta?/

1. számú melléklet a 35/2000. (XI. 30.) BM rendelethez

Akkor ezt vajon mi a francnak találták ki, mert ez itt éppen a vezetői engedélyek kategóriáival , és az azzal vezethető járművekkel foglalkozik.

A szerény véleményem szerint csupán az elavult KRESZ -t kellene a fentebb emlitett
rendeletekkel szinkronba hozni.

oszt jónapot!