Na, Barrichello-nak hála visszatért az erőm a folytatáshoz.
A brazil aláírt újabb két évre, szóval pilótakérdés megoldva. Az autó nem annyira vészes, az első két futam mélypontja után két 8. helyezést hoztunk, mindegyiket az utolsó körökben elérve, így mivel sikerült kifejleszteni egy Traction Contorlt, illetve hamarosan kész a kasztni upgrade, reális célnak tűnik a pontszerzés.
Az erőviszonyokról pár szót:
Az első 4 nagyon együtt van (Ferrari, Williams, Benetton, McLaren), aztán jön az Arrows, a Sauber, a Tyrrell, a Jordan és mi, majd a Prost (1 másodpercre tőlünk) és a Minardi (5 másodpercnyire a mezőny elejétől). Mi az edzésen rendszeresen a mezőny közepéből rajtolunk, a versenyen visszaesünk (csak az utolsó négyet előzzük meg), majd a kiállások után újra belelendülünk.