Bakancs4 Creative Commons License 2007.02.17 0 0 1282
Az általam írt tanulmányban pontosan leírtam mindent , megtalálod a honlapon , azóta nincs semmi új . Azt is leírtam , hogy mi a helyzet az üléssel (miért nem kell kiszerelni ) , de az utasszállítás legalizálásra nincs tippem . Annyit tehetsz még hozzá érvként , hogy a jármű műszakilag alkalmas személyszállításra (terhelhetőség , súlyhatárok , rögzített ülés , kapaszkodó ) , ezt a kinti forgalmi is tanúsíthatja . Amennyiben neked van M-esnél nagyobb jogsid , akkor te is szállíthatsz személyt ( pl. a "B" kat 8+1 főig ) . Így sem a jármű , sem a te részedről nincs akadálya . Más kérdés , hogy amire hivatkoztok az eléggé délibábos érvelés . Korábban a rendelet megkövetelte , hogy a smkp-nak alkalmatlannak kellett lennie a személyszállításra , ha nem volt rá alkalmatlan (értsd : volt benne-rajta +ülés) , akkor nem volt segédmotor , akkoriban szertették le a rendőrök az utcán a srácokkal a +lábtartót . Nos , ez a jogszabály nincs érvényben 1990 óta --- intézkedő rendőrök kissé le van maradva . Olvasd végig a tanulmányt , s ha valami nem világos , akkor kérdezz . A tanulmányról annyit , hogy Pajor úr sem tudott rá mit mondani , utána már nem merte leírni többet , hogy ez gépkocsi , noha előtte az volt az álláspontja . Ha lesz időm bepötyögni , akkor küldöm a rá kapott választ .
Előzmény: Jaqs (1277)