Bakancs4 Creative Commons License 2007.02.16 0 0 1271
Mint írtam 1993-ban a fenntartási költségek alacsony volta miatt vettem 3 kerekűt , aztán úgy rászoktam a feltűnő járgányokra , hogy szokványos járműven nincs is , a leghétköznapibb masina a Ligier és a Renault R-4-es . Ezt csak azért mondom , hogy igazoljam : én aztán tudom , hogy mivel lehet feltűnést kelteni . Az kétségtelen tény , hogy pl. egy Aixamon nem látszik a lényeg ….a Ligieremben még a hátsó fékolajcső is műanyagból van . Egy háromkerekű valóban ütős még egy ilyen mezőnyben is . Kevés gép tudja annyira magára vonni a figyelmet , mint az , amelyiknek nincs ki a négy kereke . A szíj ára érdekes , mert nekem azt mondták , hogy az Aixamé a legolcsóbb , a Microcaré a legdrágább , a különbség majd kétszeres . Ez azért lep meg , mert a méretkülöbség minimális , a magasság és a szélesség egyezik ( 30x15) , csak a hosszuk különbözik pár centivel , ennek oka (gondolom) főként az eltérő tengelytáv lehet . Ha megvan a Ligerre a szíjnak az ára , légszíves írd meg . Ami a GKM beadványokat illeti meggondolom....
Előzmény: WooDoo (1259)