Szerintem egy jól felkészített Aixam 500 pick-up simán végigmenne. Az első Aixamommal 20e km-t mentem különösebb javítás nélkül, ennek kb. az 1/3-a volt földút v. zúzottkő útalap. Nem sokkal rosszabb az arány a Bp-Bamako rallin sem. A padlógázzal sincs gond, mert most is azzal járunk egész nap, de a 15 kW-os változat alapból tud 100 körül menni. Ha egy Dacia vagy egy Trabant képes volt eljutni a célig, akkor egy bruminak is simán sikerülhet, mert lényegesen kevesebb a meghibásodási lehetősége. Egy ismerősöm agregátort hajtott kubota motorral, két évig ment éjjel nappal, amikor végül valami elromlott benne.
Az Aixam 400-ban 40e km volt amikor eladtam, de semmi komolyabb baja sem volt, csak belecsúsztam egy árokba, összetört az eleje, és már ciki volt vele úgy járni.
Szervízkocsi felesleges, a motor tuti kibírja a távot, kell egy tartalék váltó, variátor, szíjak, féltengelyek, futóműalkatrészek. Ezek elférnek a csomagtartóban, és egy kulcskészlettel bárhol bármit meg lehet javítani. Persze jobb lenne egy platós v. egy dobozos járgány, majd megkérdezem BF-et, nem adná-e kölcsön a kocsiját:)))