Érdemes végiggondolni: A 80-as évek végétől nem szüntettek meg vasútvonalat, hanem áttértek vonatpótlózásra, most szolgáltatóváltás lesz.
Néhány év múlva a pályát a természet visszahódítja, a sínek egy részét, ami megközelíthető ellopják elhordják. Most még az utolsó vonat elhaladtával bontó szerelvényekkel, be lehetne gyűjteni a felépítményi anyagot.
A sínek ócsakavasként, a talpfák tüzelőnek még értékesíthetők lennének, ha a tulajdonos jó gazdaként viselkedne. Ha netán még fizet is őrző cégeknek, azt megint csak a polgárok pénzéből teszi, ami pedig egyértelműen kidobott pénz, hiszen egy felhagyott pálya igy is úgyis az enyészeté lesz.
Tudom, hogy egy vasút megszüntetés után rehabilitálni kell a pálya helyét, erre törvény van. Ha a felépítményt elbontanák, attól még az alépítményt a vasút megtarthatná azzal a koncepcióval, hogy nem mond le a felújításról, csak nincs rá pénz, ennek nagyobb is az igazságtartalma.
A hajtányosoktól ezért az ötletért elnézést kérek, aggódniuk nem kell, Magyarisztánban vagyunk!