Ahogy Peet mondja, nincs mire útmutató. Érdemesebb előbb bekapcs az orgonát, majd lezlit, kifelé meg fordítva. Elvileg van benne bedugásvédelem, legalábbis az enyémben van, tehát bekapcsolt állapotban sem durran ha menetközben kihúzom a dugót, de azért ettől célszerű tartózkodni.
Ennél mindegy a leállítás, mert kis egyenáramos motoros. A nagy duplamotorosoknál érdemes stop vagy fastban leállítani, hogy a slow tengely ne nyomódjon hosszú ideig egy pontjára a gumigyűrűnek.
Nem tudom hogy ennek is az alapállapota -vezélőkapcs. nélkül- a gyors?
Torz hangzáshoz érdemes a bemenetet gátlástalanul felnyomni. A hangerő visszavételével meg szépen kisimul a hangkép, mellőzhető az XB torzítója.
Mégegy javaslat. Látom, ott virít egy hangerőpedál. Ha rendesen dinamikázol is vele, akkor a lezli vezérlése lábbal már macerás, javaslom a kézzel vezérlést, az arra való átszokást. Én pl. mostanában feltettem az orgonára a duplagombos dobozt, de azon nem látni az állást. Csinálok hozzá rendes félhold háromállású kézikapcsolót, az az igazi.