kripic Creative Commons License 2007.02.13 0 0 5306

Szia!

 

Köszi.

Lehet-e tudni, hogy ez a garit mennyiben érinti? - merthogy én továbbra is a szakszerviz szolgáltatásaira kényszerülök, lévén analfabéta...

Egy kis műszaki érdeklődés azért továbbra is munkál bennem - bár lehet, hogy ezt majd mások spontán hülyeségnek értékelik, kérlek ne kövezzetek meg ezért: Rendkívül hiányos ismereteim folytán nem értem, hogy a fékszervó mitől szól bele a turbulenciába, amitől ez a bigyó (merthogy kéretik érthetően megnevezni a dolgokat...) állítólag kifejti áldásos tevékenységét. Vagy csak az a lényeg, hogy még a közös szívórészben belepofázva a levegőrendszerbe, ez a turbulencia megmarad a befcskendezés után is...?

Újrakérdés: ha már a szűrőházfedélből eltávolított szűkítő nagyobb mennyiségű levegőt produkál, akkor ez befolyásolja-e a bigyó működését, hatását - vagy megint kellően amatőr vagyok, és ezeknek fizikailag semmi közük egymáskoz...

SZAKIK! Lécci infót!

Merthogy szeretnék 10 lityi alatt járni, ami ezidáig csak autópályán sikerült...

 

Üdv: kripic

Előzmény: Cromagnon (5302)