R*R Creative Commons License 2007.02.11 0 0 5259

Szia!

"csak egészen halványan megy jobban" - kis beavatkozás=kis eredmény

 

"2500-3500/min között mintha nyomatékosabb lenne" -ez volt a cél (a szívóoldal rezonációs fordultát lejjebb hozni és az áramlási keresztmetszetet megnövelni, számszerűen ~+80%-kal, de a szűrő továbbra is papírszűrő maradt.

 

"Valamit azért majd ki kell találnom helyette" -ha eredményt akarsz, rá is kell szánnod magad és némi beruházást is! A mai jó minőségű direktszűrők tökéletesen megbízhatóak (K&N 1 000 000 miles élettartamról ír, legyen csak ugyanannyi km- akkor is hivatásos sofőrnek is elég. Nem rázódik szét, csak mosni és olajozni kell az előíratak szerint). Ha továbbra is a légszűrőházba épített terelőlemezről álmodozol, megóvandó a papírszűrőt, sose lesz olyan dinamikus Lacsid, mint lehetne- így el sem tudod képzelni. Lásd Tityesz, csak régen szólt már.

Az égés-kormozás témát már körbejártuk, egy biztos a gyertyasornak (elektródák) a katalizátornak (kerámia) helyes beállításoknál ezüstszürkének kell lennie.

 

Már többször megírtam, az Lacsi átvétele után másnap már fennt volt a sportdob

és az összes beavtkozást 1,5 év után sem bántam meg, nekem megéri 80-ról 5.-ben előzni visszakapcsolás nélkül, vagy forgatni ha kell amikor más már sebváltókart rángatja.

Fogyasztásról már régen írtam, de nem foglalkoztat igazán, mert azt tapasztaltam egy kímélős periódusban 1 l ha megmeradt az átlag 8~9-ből (várossal együtt), ennyiért meg nem érdemes elfolytani a lendületet. Országúti sem jobb fogyi, mert a fordulatmérő, ahol lehet széles sávot takarít le általában.

Üdv

Előzmény: cápaFeri (5255)