Nem volt még ilyen problémám. Csak motorféknél jön elő a hiba, vagy ha sebességben van egyből el is indul amikor beindítod a motort?
Ha az a gond, hogy nem tud leesni a szíj a primer tárcsák között lévő csapágyra, akkor elképzelhető hogy a mozgó tárcsában lévő alátéttel lehet gond. A variátor tárcsát mindenképpen le kell venni, ha sikerül, akkor egy 17-es kulccsal ki kell csavarni egy hosszú csavart, egy 30-as kulccsal meg le kell csavarni a tengelyen lévő anyát, és akkor lejön a tárcsa. Célszerű levenni a kereket, akkor hosszabbítóval meg egy dugókulccsal hozzá lehet férni. Ha esetleg nem jönne le az anya, akkor le kell venni a lendkerékről a tengelyt, 4 csavar fogja, de elég pepecs munka, főleg a visszaszerelése.
A tárcsában, a kúpos fém harang alatt van egy fekete alátét, azt be kell nyomni, és akkor egy csavarhúzóval ki lehet piszkálni a rögzítő gyűrűt. Ha kiveszitek a műanyag alátétet, van mögötte egy rugó, 3 fém alátét, meg egy nagyobb fekete műanyag alátét. Meg kell nézni, teljesen ki tud-e csúszni a tárcsa széléig, mert ha nem, akkor nem tud szétnyílni teljesen. Takarítsátok ki, lehet tele van kosszal és utána ki kell próbálni, talán megjavul. Zsírozni nem szabad, mert a homok beleragad a zsírba, és utána egy csiszolópasztát képez. Ha nagyon kopottak a műanyag alátétek, a tárcsa billeg a tengelyen, belemar a másikba, és hangosan csörömpöl. Textilbakelitből szoktam újakat esztergáltatni, nem nagy összeg.