Vácsi! :-) Én nem azt mondtam /a félreértések elkerülése végett/ , hogy büntetlenül emelhető a turbónyomás akár 2bar-ig, vagy efölé..., hanem, hogy 1,2-1,4 bar-os nyomással (mert ugye 1,5 bar fölött nyígni kezd a gyári compi) simán ugyanúgy üzemképes marad a motor, hajtáslánc stb., mint ha a gyári 0,6bar-os nyomással autóznál .... Ha!!!! Rendesen van üzemben tartva!!! /bemelegítés-lehűtés stb/ Ennyi tartalék simán van benne! Persze, ha valaki ész nélkül üti vágja a turbós autóját akkor abban mindenképpen megegyezhetünk, hogy nem fogja meghálálni, ha gyári-ha tuningolt... ;-)
Amúgy a találkozóval kapcsban mi a javaslat? A tavaszi skoda orrmotor talin jelenjük meg nagyobb létszámban Vácott, vagy hozzunk össze egy külön RS talit vhol? /Én azért támogatnám a SOF talit így első alkalommal, mert így nem kéne vesződni a szervezkedéssel és legalább megismerhetnénk egymást. Utána leválhatunk róluk. :-) persze csak jó értelemben véve/
Azt is meg lehetne beszélni, hogy, ha a független talira szavaztok, akkor melyik hónap melyik napján és hol fussunk össze? Én támogatnám budapestet, mert gyakorlatilag oda mindenkinek "egyszerű" eljutni de ti mit gondoltok erről?
Várom az építő javaslatokat! :-))
üdv:
Balu /octaviaRS/