heló mindenkinek.
Látom leült egy kicsit a topic,ezért feldodom egy kis Arrows-os élménybeszámolóval.
1998-ra célkitűzés:10 pont a bajnokságban.
Neki is vágtam a szezonnak,első versenyen pontszerzés,majd folytatva ezt a jó tendenciát minden futamon szereztem több,kevesebb pontot,kivéve Monacót és Barcelónát,ott elmaradt ez a bravúr.Franciországban azonban ránk moslygott a szerencse.Egy kis esővel kezdtünk,majd very wet lett a pálya állapota és ki is jöttünk lecserélni a gumikat wetre.Vissza a pályára előzgetünk,már Diniz a 2. és a többiek jönnek ki wet gumiért.Ekkor aztán eláll az eső,és a pálya el kezd száradni.kijövünk intermediate gumikért,majd miután teljesen felszáradt a pálya utoljára kijöttünk száraz gumikért.M.Schumi már majdnem lekörözte Dinizt, de itt elkezdtünk gyorsulni és a vége előtt 10 körrel átvette a vezetést a wet gumis Schumitól,és megnyerte az Arrows első versenyét.(Salo 3. lett).Az ezt követő futamokon a pontszerzés rendszeressé vált, és pár dobogó is összejöt.(Németeknél 2. és 3. hely).Belgiumban az újabb eső és taktika után Dinzzel ismét sikerült nyernem,így a vb.-ét vezető Schumitól(aki nem szerzett pontott mert megint "jól" taktikáztak)9 pontnyi squritávolságba kerültem a vb.-ét vezető pilótától és a 3. helyre az összetetben a csapatoknál és Dinizzel a pilótáknál.Olaszországban újabb eső és győzelem,de ehez az is kellett hogy Schumi kiessen.De hogy!Nézem a képernyőt látom hogy Schumi megy ki a boxba,de úgy 2 perc múlva keresem hogy merre van.Erre látom hogy kiesett.Ok:Box tűz.Mondom ilyen nincs és Dinizzel átvettem a mindkét vb. vezetését,de csak 1 ponttal.Következő versenyen Dinizzel Schumi előtt végeztem (Dniz 4. lett Schumi nem szerzett pontott) így már 4 ponttal vezettem.És jött a döntő csata Japánban.Poleban Scumi én csak 4.voltam.Rajt:valaki kiugrott de nem figyeltem rá,csak hogy ne törjék össze a kocsit a pilótáim.Erre a kör végén ki megy ki a boxba az első kör végén?Hát Schumi!Így Diniznek elég volt egy 5. hely is az egyéni és csapat világbajnoki cím megszerzéséhez.Összesen 65 pontot szerzett a 2.Schumi csak 59-et.A csapat:91 pontot szerzett és a 2. Ferrari csak 86-ot.
Szerződések:A Gauloises lett aki 28.millió $ ad 1 évre fixen.A motor Merci partner full bonusz fixen.Gumi,benzin customer.(gumi:Bridgestone 1 év,benzin Agip 3 év)ezek mellett még van 2 szponzorom és az FIA 35 millió$ ad támogatásul.
Személyzet:mindenhovy 3* emberekt szerződtettem kivéve John Bernard helyére aki 4*.De a jó szereplés miatt az összes emberem tuladonséga 4* lett .A pilótám maradt Diniz, de mivekól más fizetős nem akart jönni,egy NON-F1 pilóta lesz a csapattársa.
Fejlesztés:Év végén felvettem 27millió$ kölcsönt, és megépítettem az 5*-os gyárat a CAD,CAM -mel együtt.de a hitelt csak 1 évre vettem fel így év végére minuszba kerültem és csak nehezen kerültem el a csődöt.
Cél 1999-re:Ismételjem meg a bajnoki címet egy 40%-os autóval.Jó móka lesz.
A végén 3 gyors kérdés:
1.Ez a box tűz nálam is előfordulhat,vagy csak akkor ha az embereim nem tökéletes pit-stpra vannak állítva?
2.Nálam hiába van mindkét pilóta 1= bánásmódon,A 2. autóban ülő ha gyorsabb nem előti meg az 1.autót, ha meg előtte van akkor meg elengedi.Ez nektek is így van?
3.Mi az a race scurity?Mert oda hiába teszem az embereimet,nem találnak semmit.
Bocs ha kicsit hosszú lett.