vince Creative Commons License 2007.01.31 0 0 31
Figy: a Part M (2042/2003 as EU rendelet melléklete) pontosan ezt teszi amit te mondasz. A nem munkára használt gépek az "alsó" kategória, de amiben utast repültetnek az kapásból a nagygépes kategória, súlytól függetlenül.

Úgy érzem ki szavaidból, hogy neked az alsó kategória is túl magas. Biza ez így van tényleg átmenet nélkül öntik a kisgépes-ek nyakába ezt az EU dolgot. De attól még én nem igazán hiszem, hogy a mostani szürkezónában hályogkovácsolós, sumákolós, mindenki magának azt sufinizik amit nem szégyell dolgot kéne erősíteni. (tisztelet a kívételnek, de biza nagyon rossz fényt vetnek sokan a kisgépes oldalra) Én inkább a part M oktatásokat, és a szakma kitisztítását gondolnám követendőnek. Hogy a part M betartása sokba kerül? Az biza így van, de a személygépkocsik katalizátorral üzemeltetése se olcsó, mégis egyértelmű, hogy az a jövő, és nem a zöldkártyát zsebbe megvevő ezerrel füstölő roncsoké.

Bocs ha a lelkedbe tapostam, nem ez a célom, csak igenis fel kéne ébredni: Valóban Angliában, Németországban más kategóriák léteznek (több, léocsőzőttebb) és a kedves hatóságuk nem hagyta úgy magukra őket mint ide haza. De hidd el ha most hirtelen be akarnál tartani egy angol jogmenetet a repcsiddel hirtelen az is sokkal drágább lenne mint a tavaji.
Előzmény: téglaci (26)