nohab Creative Commons License 2007.01.29 0 0 1287

Sikerült kicsit félreértelmezni a bekeretezett részt.

Az ugyanis arra vonatkozik, hogy beépítés után az adagolószivattyú környezetének a hőmérséklete nem lehet több, mint +20 °C. Vagyis ne építsük teszem azt féktárcsa, kipufogódob vagy mittomén a motor közelébe.

 

Ami a félreértést okozta az az, hogy az Umgebungstemperatur nem egyenlő az Aussentemperaturral. Merthogy az a konkrét külső hőmérséklet.

 

Vitatkoznék - bár nem tudom, hogy mivel, mert szerintem ellentmondasz magadnak. Az Aussentemperatur egyértelműen nem ugyanaz, mint az Umgebungstemperatur, de esetünkben pontosan azért az Umgebungstemperatur a mérvadó, mert az Aussentemperatur lehet akár -20°C, ha mondjuk az üzemanyagszivattyú egy protonágyú mellett van. Tehát esetünkben az Umgebungstemperatur erősebb korlát, mint az Aussentemperatur, mert ahhoz, hogy az Umgebungstemperatur ne emelkedjen 20°C fölé, egyértelműen és halálbiztosan az kell, hogy az Aussentemperatur se legyen e felett, hiszen az autóban a klíma kimenetét kivéve nem fogsz találni az Aussentemperaturnál (tartósan) hűvösebb helyet.

 

A német szöveg meg teljesen egyértelmű: az (üzemanyagpumpa) környezetének megengedett hőmérséklete üzem közben semmilyen esetben sem haladhatja meg a 20°C-t. Ez fekete-fehér, és nincs játéktér.

 

 

Előzmény: Csacskamacka (1283)