Feuer Frei Creative Commons License 2007.01.25 0 0 3207

Helló mindenki!

Én egy 15 éves Waldorf középsulis diák vagyok. 2. osztály óta járok waldorfba .Ide tévedtem akaratlanul .És beleolvastam ebbe az egészbe .Engem ez nagyon zavar hogy egyesek azt hiszik erről a "sulifajtáról" hogy fogyi,keresztény stb... Ugyanis ez nem igaz .

Ha úgy vesszük , ez is egy normális iskola annyiban eltérve hogy az állam nem nagyon támogatja meg egyéb ilyesmi...(erről nem tudok sokat). van viszont egy-két meglepő eset ami itt történt a sulimban. Tudni illik ebben az épületben működik 1 általános iskola és egy waldorf közép/általános iskola  (+ 1 RISZI (RuhaIpariSzakközépIskola ,de ez lényegtelen)). Történt hogy a testvérem,(aki harmadikos és w.-s) a konyhán épp kérte az ebédet. Erre kérdezi tőle a konyhás hogy "Általános vagy Waldorfos" . Erre ő "Általános". És a meglepetésére kapott + dinnyét az ebédhez ami csak az "általános"osoknak jár. Mikor visszanézett az asztaltól látta hogy az osztálytársai waldorfot mondanak és ők nem kaptak.