Törölt nick Creative Commons License 2007.01.24 0 0 814
no hi Mindenki!
a jó sorsom ma összehozott a városi közlekedészet föosztályvezetőjével,olyannyira, hogy rendkívül nyitott a MI problémánkra!
-mik is ezek?
-miért nem tudjuk legálisan használni jármüveinket?
-mi a jogszabályi akadálya ?
-a bürökrácia útvesztőjében hol bukik meg a jog?
- miért nem érvényesülnek az EU állásfoglalásai ? /pedig kötelező érvénnyel elfogadta Mo./
stb:
Arra a közös megegyezésre jutottunk, hogy
- a jelenleg hatályos jogszabályok alapján semmi akadálya a BRUMIK smkp- ként való használatának.
- a jármű megfelel az smkp /L6E/ kategóriának, tehát, smkp. KÖHÉM 5/1990 B.függ 1.rész 1.cikk
tálán ez a legkevésbé vitatott, a birósági végzések alapján.
- az smkp-t nem kell nyilvántartásba venni!
ezt azért bemásolom, hogy ne fáradjatok a keresésével.
35/2000. (XI. 30.) BM rendelet
a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról

" A járművek forgalomba helyezése és ideiglenes forgalomban tartása

38. § (1) A külön jogszabályban meghatározott járművel - kivéve a trolibuszt, villamost, kerékpárt, segédmotoros kerékpárt, állati erővel vont járművet, kézikocsit - közúti forgalomban akkor lehet részt venni, ha forgalomba helyezték, vagy ideiglenes forgalomban tartását engedélyezték."

tudom, most sok-sok jogszabályt lehet felsorolni, miszerint mégiscsak kell, DE!!

tudni kell azt is, hogy ha az adott kérdésben ellentétes jogszabályok vannak érvényben / ezt nevezik joghézagnak,/ akkor az Állampolgárra nézve kedvezőbbet kell alkalmazni.

Továbbá:
Hivatalosan, Ő mint Aki, megkeresi a NKH -t / KFF/ megyei kirendeltségét. /tudja mit kérdezzen!!/
ez kb. 3 hét, ennyi időt kért.
iyen pozitiv hozzáállással ki találkozott már ?? minden elismerésem Neki!