s_titánia Creative Commons License 2007.01.24 0 0 1266

Én úgy tudom, van a PP számla oldalán (tehát egy-egy tranzakciónak a részletes oldalán) egy olyan lehetőség, hogy ha gond van az eladóval, akkor ezt lehet jelezni. Nem biztos, hogy erről van szó, de bemásolom, szerintem igen:

 

"Need help? If you have problems with a transaction or would like assistance settling a dispute with your seller, visit the Resolution Center. PayPal strongly recommends attempting to resolve this issue directly with the merchant or seller whenever possible."

 

Gondolom itt lehet jelezni az ilyen problémákat. De azt nem tudom, mennyire hatásos akkor, ha az eladó nem küldi a cuccot... én már mondjuk hallottam olyat, hogy a PP, mivel igazolható volt, hogy a vevő elküldte a pénzt és a szállítás biztosítva ment, így megnyitotta az eladó számláját és visszaküldte a vevőnek a pénzt. De nem tudom ez igaz-e, és hogy nem csak ebay-es vásárlásnál van-e ilyen lehetőség...

 

 

 

Előzmény: microdrive (1259)