1x-2x már tényleg írtam tanácsokat a vásárlással kapcsolatban, de nagyon pörög a topic, sok idő megkeresni:)
Majd írok egy komolyabb "használati utasítást", és azt fel lehet majd tenni a honlapunkra, akkor majd nem kell keresgélni.
Most röviden: a járgány alját kell megnézni, rögtön látszik ha karambolos volt, az alu profilokat nem lehet tökéletesen kiegyengetni. Nehezen javíthatók a motortérben található műanyag idomok is. Meg kell nézni az üvegekben lévő számot, egyezni kell a gyártási évvel, vagy max 1 évvel lehet kevesebb. Ha nem egyformák a számok, akkor már biztos cserélték valamelyiket. Az elemek illeszkedése, az ajtók csukódása, hézagok mind árulkodnak egy esetleges ütközésről.
A motorhoz gyakorlott fül kell, a variátortárcsa ne legyen nagyon kivállasodva, a féltengelyek belső csuklói, talpasok, kerékcsapágyak ne lötyögjenek. Fontos hogy a kerekek egy nyomon fussanak, mert szinte lehetetlen utólag beállítani, a gumi meg nagyon drága. A kubota motoron nem lehet olajfolyás, az csak a Lombardininél van megengedve:)