Az igaz, főleg a madzagvasutakon.
Mozgó vonatról leszállni meg nem éppen életbiztosítás. Páran próbálkoznak vele, aztán vagy túléik vagy nem, ha túlélik még hónapokig legózhatják össze a kórházban. Vagy csinálják úgy mint a régi viccben, h valaki kilógatja az ablakon aztán elkezd a levegőben futni és utána engedi el. Felszállásnál viszont ez sem működik.
De ha már Dél alföldi szakértőknél tartunk, akkor még mindig megválaszhatja a tegnapi kérdéseimet. Nevezetesen:
1. Miért késett 15-én 50 percet a Paprika IC, aminek menetrend szerint 12:47-re Kecskemétre kellett volna érnie?
2. Mit dolgoznak a ceglédi állomáson? Mitől lesz jobb, ha ezt megoldják?
Gondolom nekünk semmivel, mert Békéscsaba-Kecskemét közvetlen járat az úgysem lesz.